25. marec 2010

Gremo na kolo za zdravo telo

Sezona gremo na telo za zdravo telo je odprta!

Greva po mleko :)
Utrinek iz Openluchtmuseum (SKVO trip Nizozemska 2008)


Prvi kolesarski izlet v letošnjem letu in od kar sem gospa Mihelčič je uspel ;)
Relacija res ni bila dolga, vse iz Kalc pa do Dolnjega Logatca in nazaj. Spust v Logatec je bil res prijeten, ker mi je veter lepo "meštral" lase (to mi je res všeč). Za povratek proti domu sem morala malo bolj potisniti pedali (na žalost je pihalo v prsni koš).
Preprosto uživam ... ob vrtenju pedal, glavi niti ni potrebno misliti, misli se predajajo vetru, jaz sem sama s sabo ...
Se že veselim naslednjega izleta, ki pa upam, da bo že po makadamu.

1 komentar:

  1. Makedam, asfalt, listje, zemlja, trava...
    saj je vseeno, važno je, da leti:)

    OdgovoriIzbriši